گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه

در حالی که مردم در همه جای دنیا از پخش آنلاین برای مشاهده شبکه‌های تلویزیونی، فیلم، اماکن تفریحی و ... استفاده می‌کنند، پخش آنلاین به کمک مسلمانان برای مشاهده اماکن مذهبی آمده است؛ مشاهده همه اماکن مذهبی به جز بقیع.

با فراگیر شدن اینترنت پر سرعت در جهان امکان استفاده از شبکه‌های تلویزیونی، فیلم، موسیقی و ... به وسیله پخش آنلاین فراهم شد.

اما برای مسلمانان این امکان فرصت ارزشمندی فراهم کرد تا هر زمان که بخواهند بتوانند به کمک پخش آنلاین مساجد و مقابر مطهر خود را مشاهده کنند.

در حال حاضر به کمک این فناوری می‌توان به صورت زنده مکه مکرمه، مدینه منوره، مسجد کوفه، مسجد سهله و مسجد مقدس جمکران را مشاهده کرد.

همچنین امکان زیارت مجازی به کمک این فناوری نیز فراهم شده است و شیعیان می‌توانند به صورت مستقیم حرم‌های مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، امامین جوادین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را مشاهده و زیارتنامه مربوط به این بزرگواران را قرائت کنند.

اما در این میان شیعیان از مشاهده قبور مطهر ائمه بقیع خود به صورت مستقیم و آنلاین محروم هستند چرا که وهابیت حاکم بر عربستان امکان پخش زنده قبرستان بقیع را فراهم نکرده است. البته زیارت مجازی این قبرستان به کمک نرم‌افزارهای مختلف و حتی سه بعدی فراهم است.

و البته برای عشق و ارادت ما شیعیان به امام حسن(ع) امام سجاد(ع) امام جعفر صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) هیچ محدودیتی کارساز نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی