گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه

مشکل کاهش سرعت مرورگر همیشه بوده و خواهد بود. یکی از برترین مرورگرهای اینترنتی محصول شرکت گوگل، گوگل کروم است. در ادامه نرم‌افزاری کاربردی را برای رفع کاهش سرعت گوگل کروم معرفی می‌کنیم.

بسته شدن ناگهانی، کاهش سرعت و از کار افتادن مرورگرها همواره یکی از ناراحت کنندترین مشکلات در رایانه‌ها محسوب می‌شوند. اکنون راه حلی را برای رفع این مشکل در گوگل کروم به شما معرفی می‌کنیم. با مراجعه به لینکی که در پایین قرار دادیم شما به راحتی قادر به نصب افزونه The Great Suspender هستید.

با استفاده از این افزونه شما می‌توانید تمامی Tab هایی که در مرورگر خود باز کرده‌اید را، بسته به نیاز خود به حالت خاموش ببرید. شما همچنین با خارج کردن Tab ها از حالت خاموش به راحتی می‌توانید به ادامه فعالیت خود در سایت مربوطه بپردازید.

متوقف کردن تمامی تب‌ها بدون بستن آنها، بستن تکی تب‌ها و ادامه فعالیت از جایی که در آن بوده‌اید، از خصوصیات این افزونه به حساب می‌آید. پس از ورود به فروشگاه گوگل کروم برروی Add Chrome کلیک کنید تا فرآیند نصب اتوماتیک و رایگان صورت پذیرد. پس از نصب آیکون نرم‌افزار در فسمت بالا سمت راست ظاهر می‌شود. با استفاده از گزینه Supspend This Tab به راحتی تب مورد نظر را متوقف می‌کنید و با زدن Don't Spspend This Tab، سایت مورد نظر را از حالت متوقف خارج می‌کنید. در صورتی که علاقه‌ای به توقف ناگهانی سایتی ندارید گزینه Never suspend this site را انتخاب کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۲
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی