گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه


 


سالن اجتماعات موسسه اهل البیت علیهم السلام با ظرفیت 600 نفر،  آمادگی میزبانی شما در برگزاری  همایشها و مراسمات مختلف را دارا می باشد.  

  • عرض و طول سالن به گونه ای ست که از هر نقطه ارتباط نزدیکی با سِن وجود دارد. شش درب بزرگ متصل به سالن امکان پر شدن و تخلیه سریع را فراهم آورده است.
  • سفالین های سالن هماهنگ با رنگ چوب، رنگ سبز صندلی ها و نورپردازی بسیار خوب این سالن آرامشی در خور توجه را به بیننده القاء مینماید. 
  • یکی از درب های شمالی سالن به تالار پذیرایی و بوفه متصل است و درب شمالی دیگر مستقیماً افراد را به خارج از ساختمان هدایت می نماید. این سالن جدیدترین وسایل صوتی، تصویری را در خود دارد و به شرکت کننده در برنامه ها امکان بهره برداری بهتر از مطالب ارائه شده را می دهد.
  • در سقف بوفه و سالن پذیرایی از گچبری های زیبایی استفاده شده که رنگ های ملایم و هماهنگ آن با دیوارهای چوبی سبز رنگ آرامش بخش استفاده کننده از آن است.  

لازم به ذکر است این سالن با مبلغ بسیار مناسب اجاره داده شده و مبلغ دریافتی صرف هزینه های موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام می گردد.

تلفن تماس برای  اجاره سالن: 

تلفن: 4-32207760-031
نمابر: 32221281-031
ساختمان: اصفهان- خیابان نشاط- ابتدای خیابان فرشادی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی