گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه

شرکت‌ ارتباطات سیار ایران همپای زائران اربعین حسینی(ع) اقدام به ارائه خدمات وای‌فای رایگان در 9 نقطه مکانی از این مسیر کرده است.

براساس آمار اعلام شده حدود ۲۵ موکب ایرانی در مسیر پیاده‌روی اربعین قرار گرفته است.

کم‌کم کاروان میلیونی عاشقان اباعبدالله(ع) آماده می‌شوند تا حرکت خود را از بارگاه نورانی امیرالمؤمنین(ع) آغاز کرده و هم‌قدم با قدم‌های جابر، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی را طی نموده و در جوار مضجع شریف امام حسین(ع) زیارت اربعین آن حضرت را بخوانند.

ایرانی‌ها نیز هر ساله در این مسیر راهپیمایی حضور پررنگی دارند و از این حیث امسال اولین اپراتور موبایل کشور تسهیلات خوبی را برای زائران حسینی در نظر گرفته است.

همراه اول قرار است خدمات وای‌فای رایگان را در ۹ نقطه به شرح موقعیت موکب‌های ۲۰۲، ۲۸۶، ۶۵۷، ۸۲۹، ۱۱۲۰، صحن حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف، خباطه، صحن عقیله در کربلای معلی و بین‌الحرمین ارائه کند.

مشترکان همراه اول در این موقعیت‌ها می‌توانند وای‌فای گوشی خود را روشن کرده و به صورت اتومات به شبکه وای‌فای همراه اول متصل شوند.

شرکت ارتباطات سیار امکان مکالمه رایگان از طریق نرم‌افزار پیام‌رسان موبایلی ساینا را نیز دیده تا زائران از این طریق و با اتصال به وای‌فای رایگان یا شبکه اینترنت، بتوانند با خانواده خود مکالمه صوتی داشته باشند.

مسابقه عکس اینستاگرامی هم توسط همراه اول در نظر گرفته شده تا مشترکان این اپراتور با ثبت لحظات ناب این راهپیمایی عظیم حسینی، بتوانند شانس برنده شدن در ماسبقه این طرح به آدرس "همراه_نینوا" را داشته باشند.

نقشه هشت ایستگاه اینترنت رایگان همراه اول در مسیر پیاده‌روی اربعین در خاک عراق

روش استفاده از وای فای رایگان همراه اول در عراق

گالری: 
روش استفاده از وای فای رایگان همراه اول
روش استفاده از وای فای رایگان همراه اول
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی