گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه
اقدام نشریه شارلی آبدو در اهانت به ساحت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله علاوه بر آنکه توهینی به مسلمانان جهان است . مطابق با بیانیه ی حقوق بشر  و قانون اساسی خود کشور فرانسه نیز عملی خلاف قانون به شمار می آید 
نوشته حاضر مستند به حقوق جهانی و قانون اساسی کشور فرانسه غیر قانونی بودن این اقدام را بررسی می نماید.

تعارض اقدام روزنامه شارلی ابدو با بیانیه ی حقوق بشر 

ماده 1:

تمام ابنای بشر آزاد زاده شده و در حرمت و حقوق با هم برابرند. عقلانیت و وجدان به آنها ارزانی شده و لازم است تا با یکدیگر برادرانه رفتار کنند.

ماده ۶:

هر انسانی سزاوار و محق است تا همه جا در برابر قانون به عنوان یک شخص به رسمیت شناخته شود.

ماده ۱۹:

هر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است؛ و این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده ای بدون (نگرانی)از مداخله(و مزاحمت)، و حق جستجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه ای بدون ملاحظات مرزی است.
 
همانگونه که در متن این بیانیه می بینید توهین به ادیان محکوم شده است  پس با استناد به همین بیانیه که خود این کشور ها آن را امضاء کرده اند پس با این وجود چرا به پیامبر اسلام توهین کرده اند پس این سازمان ملل که ادعای حمایت از مردم جهان میکند کجاست؟ 
مگر غیر این است که سازمان ملل هم در دست فراماسونری و استکبار جهانی است و تابع علایق و خواسته ها و اهداف آنهاست به هرحال افرادی که سنگ سازمان ملل و بیانیه حقوق بشر را به سینه میزنند یا باید به وظیفه ی خود عمل کنند یا این که از این ادعا دست بردارند.
حال به سراغ قانون اساسی فرانسه می رویم که بارها با استناد به آزادی به دین مبین اسلام توهین کرده است. 

تعارض اقدام روزنامه شارلی ابدو با قانون اساسی فرانسه

کشور فرانسه کشوری است که در آن بارها به دین اسلام و پیامبر اکرم توهین شده است و جوابی که در مقابل اعتراضات از سوی سیاست مداران آن داده می شود این است که این کشور یک کشور دموکراتیک است حال به بررسی قانون اساسی این کشور می پردازیم.
تنها ادعا !!!!!!

 اصل 2 :

فرانسه یک جمهوری غیر قابل تجزیه، غیر مذهبی، دمکراتیک و اجتماعی است. دولت، اصل برابری در مقابل قانون را برای تمام اتباع خود بدون در نظر گرفتن نژاد و مذهب تضمین می نماید و به تمام اعتقادات احترام می گذارد.

چرا در عمل اسلام استثنا شده ؟!!!!!!!

چنانچه در این اصل از قانون اساسی این کشور  آمده است با وجود این که دولت  بی دینی خود را اعلام می کند اما با این وجود به تمامی اعتقادات احترام می گذارد پس چرا این اصل در مورد دین اسلام رعایت نمی شود 
دولت مردان فرانسه ! چه پاسخی در مقابل این نقض قانون اساسی   توسط خودشان دارند ؟ 
مگر غیر از این است که این قوانین فقط در ظاهر است و ملاک اصلی اهداف ماسونی و امپریالیسمی کشور های استعمارگر می باشد پس با این وجود چرا افرادی که خود حتی نمی توانند یا نمی خواهند به قوانین خود عمل کنند قانون می نویسند اگر گفته شود که در قانون اساسی فرانسه اصل دموکراسی هم آمده است در این صورت گفته خواهد شد که در خود همین قانون اساسی آمده است احترام به عقاید و مذهب ها یعنی آزادی در حدی که به عقاید توهین نشود و غیر از این هیچ پاسخی ندارند جز این که به قوانین خود عمل نمی کنند.  پس قانون مثل همیشه در نزد آنان چیزی جز حرف نیست . 
منبع: پورتال اهل البیت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی