گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه

دانلود نرم افزار پیامبر مهربانی

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی اقدام به تولید نرم افزار پرسش و پاسخ با عنوان «پیامبر مهربانی» نمود.

حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با تاکید بر رسالت متولیان دینی در پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، این رسالت را یکی از سنت های ماندگار رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانسته که شایسته است بیشتر مورد توجه عالمان و مبلغان دینی قرار گیرد.

وی گفت: رویکرد این مرکز تولید مجموعه های تخصصی از موضوعات و دغدغه های موجود در جامعه و آشنایی محققان و مبلغان دینی با سوالات و شبهات پیرامون زندگی رسول گرامی اسلام می باشد.
این مجموعه به دلیل تلاش برخی در ارائه تصویر ناصحیح از زندگانی و سیره رسول خدا(ص) در صدد تبیین روشنی از زندگانی فردی، اجتماعی و دینی آن حضرت در قالب پاسخ به پرسش هایی است که توسط مخاطبان برای این مرکز ارسال شده است.
ایشان در ادامه افزود: این نرم افزار مشتمل بر ۴۲۷ پرسش و پاسخ در موضوعاتی چون زندگانی پیامبر، سیره و سنت، ویژگی و فضایل، معجزات، همسران و فرزندان، اصحاب و یاران و حوادث بعد از رحلت، توسط کارشناسان این مرکز تهیه شده است.
منبع:مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی