گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه

مطالب مفید برای شما دوست عزیز

گنجینه
طبقه بندی موضوعی

کانال گنجینه
اینستگرام گنجینه
آپارات گنجینه
بایگانی
پیوندهای روزانه



دبیر کل مسجد سهله اظهار داشت:همزمان با بازسازی مسجد، مهندسان و کارگران ناگهان به این لانه های زنبور در محل مبارک سجده امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) برخورد کرده اند و زنبورها از روزنه ای بسیار کوچک در محل وارد آن می شده اند.زنبوردار "زهیر محبوبه" نیز در اظهاراتی گفت: از نظر طبیعی این امر عجیب است زیرا این مکان مناسبی برای لانه سازی زنبور نیست این واقعه بیشتر شبیه یک معجزه است

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیر کل مسجد سهله از پیدا شدن دوازده لانه زنبور در محراب امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) در مسجله سهله و در محل سجود آن حضرت خبر داد.

"مضر المدنی" دبیر کل مسجد سهله در اظهاراتی گفت: قدرت خداوند در این نمونه متجلی است ، زنبور در عالم حشرات، جایگاه اول از نظر زندگی اجتماعی ، مسئولین پذیری ، لانه سازی و ترتیب و نظم سلول های آن را داراست.لانه زنبور و این دستورات خداوندی به زنبورهای در ساخت آن به نحوی است که شگفتی آدمی را بر می انگیزند.

وی افزود: همزمان با بازسازی مسجد، مهندسان و کارگران ناگهان به این لانه های زنبور در محل مبارک سجده امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) برخورد کرده اند و زنبورها از روزنه ای بسیار کوچک در محل وارد آن می شده اند پس این که حفر محل ادامه داده شد با دوازده لانه زنبور برخورد کردیم که یکی از آنها پر از عسل بود.

زنبوردار "زهیر محبوبه" در اظهاراتی گفت: از نظر طبیعی این امر عجیب است زیرا این مکان مناسبی برای لانه سازی زنبور نیست جایی که مدت دو سال است در آن ساخت و ساز انجام می شود؛ این واقعه بیشتر شبیه یک معجزه است به ویژه اینکه تعداد لانه های زنبورها برابر با تعداد امامان شیعه است. 

مسئول رسانه ای مجد کوفه "لؤی الجبوری" نیز در سخنانی اعلام کرد: پس از مشاهده لانه های زنبور ، به درخواست ما یک زنبوردار از کوفه آنها را در صندوق چوبی مخصوص زنبورها گذاشت و این لانه ها بدون آسیب به زنبورها و ملکه از مکان ساخت و ساز دور شده است.فیلم این لانه های زنبور در یوتیوپ (http://www.youtube.com/watch?v=2wV6CCGNa00 ) توسط فعالان اینترنتی منتشر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
مجید کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی